Mardröm? Nej, jag har ju aldrig mardrömar!

Godmorgon! Inatt drömde jag att det var krig. Det var hemskt, jag kom hem från skolan och när jag väl kommit in ser jag att en massa soldater sjuter utanför. Jag lägger mig ner på golvet och frågar mamma som redan kommit hem (konstigt nog) varför. Hon säger bara att vi ska fly till Kurdistan idag! Jag frågar henne "Varför sjuter dem?" hon svarar bara "Dem bråkar och säger att vi inte får köpa alkohål på varken apoteket eller systemet." Sen kom vi till tåget på något komstigt sätt, och jag frågar om vi ska flyga eller åka tåg hela vägen dit. Dem svarar att vi ska åka tåg och att vi är framme innan kvällen?! Jag vaknade efter det och minns inget mer av drömmen, men visst var den konstig? Hoppas att dagen inte blir lika konstig som dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0