Svara på frågorna.

vad heter du ? ingrid karin sophie carlgren

hur gammal är du ?
svar:
13 år.

vart bor du ?
svar:
 Kalmar, Sverige o.s.v.

har du några syskon ?
svar:
Tre stycken faktiskt. Två bröder och en syster.

Vad går du i skolan ?
svar:
Södra Skolan.

Har du pojkvän ?
svar:
Nej :'(

hur länge har du bloggat?
svar:
 Snart en vecka ;)   

vem tycker du mest om i gossip girl ?
svar:
Jag lägger min komentar när jag sett det.

vilket är ditt älskling program just nu?
svar:
 Andra Avenyn! Tisdagar, in mah <3 

Vad hade du helst velat arbeta som sen ?
svar:
Min stora dröm i livet är att bli skådis. 

Vad tycker du om din blogg?
svar:
Den kommer bli bättre, jag lovar. (a)

vad gör du helst en fredagskväll?
svar:
Ser på Idol och äter mumsigheter. Jag träffar även mina vänner då. <3


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha sophie det där var inget test ;) Det var frågor till mig från andra bloggare.

2009-10-05 @ 21:28:31
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0