skvaller och naglar

hej bloggen!
nu har jag varit på nova och träffat alla som jag önskat träffa där. jag har fått veta lite skvaller och det är alltid mumsigt ;). jenny har bjudit både på sig själv och på godis. och jag måste bara erkänna att ni har blivit så himla snygga och långa :o sen kommer jag där med bajsigt hår och intee växt alls. det är ju faktiskt lite komiskt heh.
jag har ju lovat att ge er "nageltips" och det kommer inte att bli ärldens bästa men ni får leva med det. när du ska måla så ska du börga med din sagaste hand. t.ex. jag som är högerhänt börjar måla höger hand. det går fortare, jag vet intye riktigt varför. tunna, tunna lager och måla två gånger. ni får ingen bild av mig idag på naglarna. men vi ses snart igen.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0