ett sömnigt inlägg..

godmorgon på er som läser bloggen!
pappa väckte mig kl 6 i morse. nu sitter man på pappas jobb och ska platta håret och måla på mitt ansikte.
idag ska 7B till reningsverket.. kunde varit lite roligareän så här känner jag. jag är inte så glad i att vi ska dit om jag ska vara ärlig, men vår no lärare kanske bara visar att vi ska plugga så vi slipper hamna där. vem vet? vi ska även ha soprov idag och jag är inte 100% säker. vad var det jag tänkte på...?
- jo, om ni undrar varför min blogg ser helt inte okej ut är det för att jag är den minst teckniska jag känner.
jag vet inte hur jag ska byta desing, jag har försökt men fattar ändå ingentingen. om någon är duktig på att fixa sånt är det vara att slå en signal! men nu väntar plattången och chokladmjölken.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Alma

Alma fixar!

2009-10-01 @ 15:20:10
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0