älska | hata

jag skulle vilja börja med att hata. jag kanske kommer få lite kommentrer men jag har varnat er innan. jag hatar bloggare om skriver en halv meters inlägg om deras dag, jag menar vem bryr sig? jag tycker att ni inte ka bli förvånade om ni inte har så många läsare. jag tycker själv inte att det är kul med folk som skriver: idag har jag gjort det och det sen kom dom sn stack dom dem men då ringde dom och det var skitkul..... det är bara ni som skrattar åt de. lägg istället in flera korta inlägg om dagen, de känar ni på!


och jag ska bara erkänna att jag verkligen älskar att gå i en affär och fynda en tröja för 79 :- man blir så himla glad! jag köpte nyligen ett par jeans på bikbok som skulle kostat 499, men jag köppte dom för 99! vad ska man säga I feel so happy!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: iza

jag skriver blogg om min dag så att mina släktingar fårn norr kan följa vår vardag, men också en del annat givetvis, håller med dig om fynd!! Jag älskar att gå i affärer när det är rea! Finns ju typ inget bättre!!

2009-10-04 @ 06:51:13
URL: http://www.izaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0